2014/10/23

Welkom op mijn blog GiraZonneFlower!

Dit is mijn eerste van hopelijk vele berichten op dit blog en voordat ik een diepe duik neem in de wereld van het bloggen en ik de vele ideeën in m´n hoofd begin te ontwikkelen, wil ik eerst even een moment nemen om je te bedanken voor je bezoek aan mijn blog en het lezen van dit bericht – hopelijk kan ik je er van overtuigen om met me mee te gaan op deze nieuwe reis en hier te blijven komen, lezen en – waarom niet – af en toe eens een reactie te plaatsen. Ik zou het erg fijn vinden om je reacties te ontvangen, evenals ideeën voor nieuwe berichten of je eigen ervaringen die je graag zou willen delen!


Wat kun je verwachten op dit blog in de komende tijd? Als je mijn profiel in het onderdeel “Over Mij” al hebt bezocht, zul je weten dat ik Anouk heet en een drukke maar gelukkige moeder ben van een identieke tweeling – twee kleine maar snel groeiende peuters die mijn leven op z´n kop hebben gezet (op een goede manier) en het middelpunt van mijn bestaan zijn geworden. Je zult ook hebben gezien dat enkele van mijn interesses en favoriete activiteiten hardlopen, koken/bakken, creatieve projecten en reizen zijn. Ik hoop informatie, mijn gedachten en ervaringen te kunnen delen over deze activiteiten, evenals over de wonderen en uitdagingen van het opvoeden van een tweeling, zwangerschap van een tweeling, tweetalige opvoeding van kinderen en andere dingen die ik in mijn dagelijks leven tegenkom. Sommige berichten zullen informatie van verschillende bronnen bevatten, terwijl andere meer gebaseerd zullen zijn op mijn eigen ervaringen.

Dus kijk uit naar tips voor (toekomstige) ouders van tweelingen, stap-voor-stap-recepten met foto´s, ideeën voor creatieve projecten, advies en inspiratie voor hardlopers (en natuurlijk, voor hardlopende moeders!), informatie over plekken om te bezoeken, de voordelen en uitdagingen van het tweetalig opvoeden van kinderen, en meer! Wil je geen berichten missen van GiraZonneFlower? Voer dan je email adres in bij “Volg via Email” aan de rechterkant van deze pagina en klik op “Submit” – je krijgt dan automatisch een berichtje zodra er weer iets nieuws op m´n blog staat.

Ik hoop je snel weer te zien :)

Anouk / GiraZonneFlower

(P.S. Lees ook mijn volgende blogbericht voor een uitleg over de naam van dit blog!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten